Eğitimde Bilişim Kültürü Oluşumu e-biko

Eğitimde Bilişim Kültürü Oluşumu veya kısaca e-biko; MEB, EĞİTEK, Microsoft ve Atlantik Eğitim Kurumları tarafından düzenlenen ilköğretim ve lise öğrencilerine açık uluslararası bir bilişim teknolojileri yarışması.

EBİKO, toplumumuzun bütün kesimlerinde bağımsız, esnek ve yenilikçi düşünce tarzını oluşturmak, öğrencilerimizin hayat boyu eğitimini yönlendirmek, sosyal sorumluluğunu geliştirmek, okullarımızın kendi aralarında ve çevrelerindeki dünya ile bağlantılarını sağlamak, yeni eğitim yöntemleri kullanarak eğitimde etkinliği ve verimliliği artırmak için yapılan ‘Bilgisayar Proje Yarışması’dır.

Milli Eğitim Bakanlığı ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü’nün himayelerinde yapılan bu yarışmayla öğrencileri, gelişen ve hızla ilerleyen teknolojiden haberdar etmek, bilişim teknolojileri konusunda ilgili, istekli, üretici ilköğretim ve lise öğrencilerini teşvik etmek ve okullarımızda bilişim-internet kültürünü oluşturma hedeflenmektedir.

2006’da ulusal yapılan yarışmaya 65 ilden, 410 okuldan 2804 öğrenci 1677 proje ile katılmıştır.

2007’de uluslararası düzenlenen yarışmaya 18 ülkeden, 70 ilden, 605 okuldan 5550 öğrenci 2946 proje ile başvurmuştur.

Birbirinden değerli, sahasında uzman jüri üyelerinin titiz ve objektif değerlendirmeleriyle yarışmanın sonuçları belirlenecektir.

Sunumlar 12 Mayıs 2007’de Ahmet Ulusoy Liselerinde, Ödül Töreni ise 13 Mayıs 2007‘de MEB Şura Salonu’nda yapılmıştır.
Yarışma yöntemi

Yarışma üç aşamadan oluşmaktadır:

Ön Eleme (Projelerin jüri tarafından değerlendirilerek finalist olup olmayacağına karar verilmesi)
Sunum (Proje sahiplerinin jüri karşısında sunumu)
Değerlendirme (Jürinin projeyi değerlendirmesi)

Yarışma kategorileri

Lise öğrencileri için
Bilişim Yazılımları
Bilişimde Ar-Ge
Hayalimdeki Medya
Eğitimde Bilişim Yeri
Eğitimcinin Web Sitesi
Eğlenerek Öğrenelim(Animasyon)

İlköğretim öğrencileri için
Eğitimcinin Web Sitesi
Hayalimdeki Medya
Eğitimde Bilişim Yeri
Eğlenerek Öğrenelim(Animasyon)
e-Gelecek

11 yorum:

Unknown dedi ki...

Bende daha önceden kullandım ama dolaylı sebeplerden dolayı tam tedaviyi bitirememiştim şimdi tekrar başladım en fazla 4 ay kullandım ilacı burda yazılan yorumlardakiler gibi yan etkilerini hiç görmedim tek yan ektısı dudaklarımda olmuştu hiçbi doktorda krem pomat vs vermemişti nemlendirici el kremleri su bazlı kremler kullanmam yeterliydi yeri geldi alkol ilede içtim ama şükür ki bu kadar çok yan etkiye rastlamadım bu sefer azimliyim bitirecegım.4 ay kullanmama rağmen mükemmel sonuçlara ulaşmıştım :))

Unknown dedi ki...

Merhaba lutfen cevap verir misiniz. Ben 21 yasindayim ve hepatit B hastasiyim. Aknetrente 3 gun once basladim. Doktorlarim gereken tahlilleri yaptilar ve enzimlerimin normal degerlerde oldugunu,aknetrente baslamama herhangi bir engel olmadigini soylediler ama icim hic rahat degil. Aknetrentle beraber 3-4 saat arayla hepatit B ilacimi da aliyorum. Surekli icimde bir korku var. Sivilce derdiyle 3yildir ugrasiyorum ve artik kurtulmak istiyorum ama sivilcelerden kurtulayim derken karacigerimden de olmak istemiyorum.sizce devam etmeli miyim ? Cevrenizde hepatit B hastasi olupta aknetrendi kullanan oldu mu ?bir de sac dokulme orani kac ?simdiden tesekkur ederim..

Unknown dedi ki...

Mrraba arkafaslar aknetrentte tedavi surecim nerdeyse 20 gun oldu ama dudagim cok kotu catladii hatta dojtor iki tane krem yazdi bunladan biri lipo urer%10 biride hametan bunlarin hangisi dudak icin etkilidir bi soylermisiniz

Unknown dedi ki...

Merhaba sivilce İZLERINDEDE etkilimi acaba

Master dedi ki...

Ben aknetret tedavisini 2.5 aydir kullaniyorum ve yuzumde dokulmeler oluyor ama deride kirmiziliklar olustu bunun sonucu nolur??

Master dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
terane dedi ki...

Hayır

Unknown dedi ki...

Aknetretdi kullandigimizda bazıları benim yuzumde ilk basta çok çıkardı bazıları ise bende çıkarmadan geçirdi diyir ve ikisi de 20 mg başladı bu ilk baslarda çıkarma olayı kişiden kisiye degisirmi yoksa herkeste çıkacak mi?

Unknown dedi ki...

Merhaba ben ilacı iki gün kullanmadım yanımda değildi .Bi sorun olur mu acaba ya da ilacın süresini iki gün uzatayım mı yardımcı olursanız çok sevinirim.

Unknown dedi ki...

Meraba ben kullanmaya başlayalı 1 ay oldu suratim pütür pütür şuan ve kizarip kasiniyor suratim sis dudaklarımda pütürlük var uçuk gibi duruyor ama uçuk değil suratimda olanlar sivilce de değil ilacin yan etkisi mı sizde olan var mı yardımcı olursanız çok sevinirim

Unknown dedi ki...

Merhabalar bişey sorabilirmiyim senin de yüzünde kızarıklık oldumu ve gectimi